Jom Klik...

Jumaat, 27 Mac 2009

BABY BARU...

Lebih 2 minggu aku meninggalkan coretan blog ni.. aku sibuk melayani mertua yang berkunjung ke rumah ku bagi menziarahi menantunya yang bernama siti bersalin di hospital putra jaya...

Siti dimasukkan ke wad hospital Putra jaya Pada 19 march dan bersalin pada 20 march secara caesarean.. selepas selamat operasi pembedahan pada pukul 8 mlm maka lahir lah anak buah aku yang ke 18....


Mendengar kabar siti sudah selamat melahirkan anaknya yang pertama, mertua aku bergegas datang ke shah Alam rumah aku dan tiba pada 21 march awal pagi...



Setelah berborak sambil bersarapan dgn mertua aku pun bersiap2 untuk ke Hospital bg menziarahi siti dan babynya di sana....



Sedapnya tido....


Namanya Adam Harith... weight 3.1kg...

Selepas menziarahinya aku pun pulang terus ke rumah kerana mertua dan cik abang aku keletihan tak cukup tido....

Dalam perjalanan balik rumah aku dan anak2 tertido di kereta... bila sedar aku dah di depan rumah...

Habis dah cerita kali ini....

Aku ceritakan lagi nanti bila ada cerita terkini...











4 ulasan:

aNIe berkata...

Ina....comelnya baby siti...tembam pipi dia...

Nam pun sedap...

Alina... berkata...

a'ah lah kak ni tembam..
tgk betul2.. rupa si kamal..

ina hazrif berkata...

ii k.ina x kan tengok je baby ni...bila nak ada baby lg he33 tambah la lg..edraqe pn dah besar gajah dah..pas dapat adek mesti terus pandai ckp & banyak tanya mcm abg dia hahaha

Alina... berkata...

ina.. akak taknak ank lagilah tapi kalau ada lagi akak terima..rezki tuu..
ko tu bila nak tambah satu lagi..