Jom Klik...

Jumaat, 5 November 2010

PUTERA KE TIGA.......
Memang agak lama jugak aku tak blogger.....sejak melahirkan anak yang ke tiga aku terlalu busy sehingga begitu lama tidak menjengah ruangan ini... tidak sempat mengunjung blog rakan2....

Sekarang aku punya sedikit ruang dan aku akan sentiasa mencari ruang untuk update citer2 dan kisah aku....

Dulu dan kenapa aku berhenti blogger kerana aku mengalami alahan yang teruk ketika ngandungkan anak ketiga....sepanjang ia dlm kandungan aku terlalu byk urusan sehinggalah aku melahirkannya.....

Alhamdulilah aku selamat melahirkan anak lelaki dlm usia kandungan aku 8 bulan 2 hari seberat 2.9kg melalui caesarean di hospital tropicana kota damansara...

Inilah dia PUTERA KU YANG KE 3....yang lebih di kenali dgn panggilan EFFY...


masa ni umur dia baru 2 hari....

Menjaganya Alhamdulilah tidak banyak karenah dan ragamnya.....cukup susu tidolah dia....



masa ni umo dia sudah mencecah 6 bulan....


kini aku sudah mempunyai 3 anak lelaki dan aku amat mensyukurinya....



inilah putera putera ku yang semakin membesar....
Rasanya cukuplah cerita untuk ini...sekadar mengimbas kembali masa2 lepas yang tak sempat di coretkan...

please leave your comment after reading...wanna get to know u better...

Tiada ulasan: