Jom Klik...

Jumaat, 12 November 2010

GOING MINES CITY RESORT


......Lama aku dan family tak pergi bercuti.....biasa Every single year i have the opportunity to go everywhere.......di sebabkan setiap tahun yang lepas aku dan family sibuk dgn kesibukkan yang datang satu persatu......jadi cadangan hendak kemana2 semuanya terbatas......tapi ia tidak menjadi masalah buat aku dan family kerana every weekend kami keluar berjalan atau shoping...



In the beginning kami plan nak bercuti di langkawi sempena cuti deepavali yang bersambung hingga ke hujung minggu....dan cadangan ingin menaiki flight untuk menjimat masa..........tapi rancangan kami di tangguhkan kerana hotel fully booking....jadi aku dan cik abg bercadang membawa anak2 berjalan di KL sahaja kerana telah berjanji dengan mereka hendak ke langkawi pada awalnya....



Cadangan Cik ABg ke MINES CITY RESORT di serdang.....di sana adalah sebuah shoping kompleks yang dalam nya ada jeti untuk menaiki bot .....aku dan family berkesempatan menaikinya lebih kurang 1 jam lebih.....


Jom kita layan gambar2 yang sempat aku ambik.....






seronok mula2 menaikinya....




Effy pada awalnya amat pelik dan tepegun...




eh2 sukanya cik abg naik bot....mahal bayar tuuu....garu kepala....effy tido sbb kena angin sepoi2 bahasa.....


Selepas menaiki bot....anak2 pun dah lapar....selepas mkn aku dan family pun pulang kerana esok cik Abg nak keje....

Itu sahaja coret coret minggu ini....




please leave yor comment after reading! wanna get to know u better...

2 ulasan:

aNIe berkata...

Amboi...seronoknya ke Mines City... kita pergi masa zaman tok kadok dulu... masa Farhan kecik...

Ingat nak pergi lagi tapi tak kesampaian

Alina... berkata...

kak anie...emran ada kata, kalo tanya kak ani...mesti kak anie gelak sbb kita bru tau huhu....emran kata...confirm kak ani da pegi..