Jom Klik...

Rabu, 20 April 2011

Simple dan Hepi...


Sepatutnya Entry ini aku tulis Isnin yang lepas....

Disebabkan aku demam jadi segala semangat nak blogger hilang, Alhamdulilah sekarang aku beransur sihat...

Minggu lepas hari sabtu sebelum Asar aku ke Masjid Nurul Hidayah Kg Pandan di Kuala Lumpur kerana menghadiri satu majils Ijab dan Qabul sepupu ku Mohd Shukri....


Walaupun majlisnya sederhana tapi Alhamdulilah semuanya berjalan lancar.....dan walaupun tidak Ramai ahli2 dan wakil2 keluarga dari pihak perempuan dan Lelaki yang datang tapi itu sudah cukup bagi aku untuk mengelilingi Pasangan yang akan di nikahkan.....

JOm Layan gambar2 selepas sepupu ku shukri selamat Di Ijab Kabulkan......


Shukri sedang memberitahu isterinya supaya dengar cakap dia hehhehehe


sign borang selepas sah menjadi suami isteri (hentam je lah shukri)

Memberi duit MAS KAHWIN sambil berkata simpan baik2 yer duit ni hahhah

Senyum jer pengantin pompuan...

Menyarungkan cincin pula selepas wang MAS KAHWIN di serahkan....

Aduss sedihnyaaa saat Iniii....(aku pun nangis) lepas tu aku ketawa hehehe

Sukanya mak pengantin Lelaki terima menantu huhu....

glomour tol tudung biru tu hehhe

Ni adik pengantin lelaki....tahun depan dia pulak....

Kiri dan kanan orang kuat dalam majlis ni..

seluruh wakil keluarga dari pihak Lelaki (yg tudung pink tu suka bergambar)


Habis sajer berposing2 dengan pasangan pengantin kami di jemput untuk menjamu makan petang...gambar tak sempat nak ambik semasa makan kerana sibuk melayan anak2 dan cik Abang makan....

Jadi Entry ini habis di sini....majlis yang cukup sekejap sahaja tapi Ia cukup SImpLe dan Hepi....

Kepada pasangan, jika membaca Entry ini semoga kekal hingga ke akhir hayat....Aminnnnn...

4 ulasan:

aNIe berkata...

SELAMAT PENGANTIN BARU PADA KEDUA MEMPELAI... bila majlis sanding kat melaka...

Dan tahniah pada Mak sabariah yang menerima menantu...

Alina... berkata...

kak ni tenkiu tenkiu....

hehe nak kata buat majlis kat melaka,buat kat negeri sembilan pun lambat lagik bulan 7 ni..

Anak mak sabariah nikah dulu...

Aeez berkata...

Mek na, Aeez ni.

Wah! pergi org kawin eh. Mak andak takde ke?

Alina... berkata...

Aeeezz ada blog yerr..??

mak andak tkleh gi masa tu sbb pak andak msuk wad...