Jom Klik...

Isnin, 16 Mei 2011

MOthers Day..


Entry untuk HARI IBU lambat aku coretkan kerana aku sendiri tak tau...dah brp kali cuba buka ruang blogger tapi tak boleh..mungkin ada masalah teknikal hehe...

Pada HARI Ibu yang lepas anak2 aku membuat kad sendiri untuk memberi ucapan hari Ibu pada aku.....

Inilah pertama kali aku mendapat kad2 dari mereka.....bila d kenang dah besar rupanya anak2 aku....sampai dah pandai buat kad sendiri untuk Aku....

Inilah KAd2 yang di beri mereka kapada aku....




Ini From Ewan......thank you Ewan walaupun tak cantik tapi mommy terima..yang penting Ewan sentiasa Ingat mommy...

Ini From Ed.....lukisan nya cantik...kerana Ed membuatnya di sekolah bersama2 guru dan rakan2nya....thank U Ed...semoga anak mommy berjaya...



Semua coretan adalah hakmilik alina ismail dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

2 ulasan:

Kak Anie berkata...

Ina...bahagia rasanya bila dpt kad buatan anak kita sendiri kan? Terasa bahawa kasih sayang dia tu dtg dari hati yang tulus.

Alina... berkata...

kak ani...betulll.....terharu.....

kak ani...terkejut tgk budak2 ni buat kad....