Jom Klik...

Selasa, 31 Mac 2009

GELAGAT ANAK ANAKKU

Aku kalau di beri kesempatan buat coretan blog ni, seminggu 2 @ 3 kali aku mencoretkannya...



Tapi bila tiba time aku busy 2 minggu sekali baru aku kunjung blog aku ni..



Hari ini aku tak boleh buat kerja membuat Data Entry dalam internet... sebab ada perubahan sedikit data Entry yang aku sendiri belum tahu kenapa...


Anak2 pun sukalah kalau aku tak asyik mengadap komputer ajer.. macam2lah soalan yang akan di tanya bila aku disamping anak2 aku... yang paling banyak tanya ewanlah...




Tapi arini aku pulak yang memulakan topik pertanyaan itu....


'Ewan.. tadi sekolah belajar apa..'



'belajar lah macam2..tadi teacher kata awan good boy!'




'kenapa ?


'awan buat keje cepat, kat sekolah awan duk diam jer...'



'ohhh.. sape nama teacher ewan ?'



'teacher Farah, teacher farah baik..'


'abih tu teacher ajar mengaji tu nama apa..'



'nama dia teacher mengajilah..'




'hish! nama dia teacher mengaji pulak, takkan ewan tak tau nama dia..'



'awan tak tahulah.. mommy ni banyak tanyalah!! awan nk main mainanlah dan tgk tv tak nampak ker..'




'ohh..kalau ewan tanya mommy takper erk!, nnti kalau ewan tanya mommy apa2, mommy tknak jwb..'


'takyahlah jawab...'




Sebenarnya bukannya ewan marah kat aku.. dia malu tak ingat nama cikgu yang ajar dia fardhu ain... nama cikgu fardhu ain dia teacher salwa..




tgk tuu.. tgk tv di lautan mainan..






ni gelagat 2 beradik kalau aku sibuk mencuba kerusi urut ni.. diaorg pun sama mencuba..gambar ni masa aku gi jalan2 di tropicana shoping yang baru di buka di kuala lumpur..


Edraki ni kurang bercakap sikit.. dia belum petah sangat bercakap...tapi kalau tgk aksi2 kat tv... dialah nombor satu berjoget..sbb dia memang suka muzik kalau buka sound kuat2....



ni pulak aksi solat tiru gaya papa dia.. gmbar kelabu sikit.. saja tknak bagi jelas..



ceritaku habis di sini sahaja..
pada yang komen terima kasih bebanyak....

Please leave your comment after reading!wanna get to know u better....

8 ulasan:

Jailiz Ganu Kiter berkata...

hai...
ooooo....ewan ingat sgt nama teacher farah sbb cikgu suka puji.Ewan dok tahu nama cikgu ngaji maybe cikgu tu garang kot....

ish..ish...ish...apasal kau biarkan rumah kau bersepah dgn mainan lin.Apalah mommy ni malas betui(BETUL KER MOMMY NI MALAS-SORI EK)

Awan bolehlah exercise byk2 tapi kalau edy rasnya jgn,takut slim sgt nanti.ehhh...Lawa laaa edy pakai kain pelikat lalalala...kain pelikat lalalala...(sori senikata x ingat).

BYE...

Alina... berkata...

elo awak tq sbb komen blog kita..
kita saja biarkan bersepah mainan tu bagi budak2 leka bermain..so kita malas kan diri kita untuk berkemas mainan tu...
kalau tak menganggu kita layari internet nnti..
edraki pas solat tu..yan capture...
ewan skrg byk excircise tau naik basikal...

aNIe berkata...

Larrr...habis semua di lambakkan mainan dia...kalau kak ni ler...mau jadi tarzan...hahaha...


Yelah...mommy ni banyak tanyalah...Eleh...Ewan bukan tak tau...mommy tu memang suka pot pet pot pet...hahahaha....

Alina... berkata...

hahahha...kak ni sebenarnya kita bkn dah jadi tarzan dah jadi harimau dah..
malas dah asyik kemas jer..biar diaorg main puas2 pas tu bru kemas..
kak ni kita kuat pot pet pot tau takper...

UMIE berkata...

pandai pun masukkan jam.. awk kenalah wat sikit.. belajar ckit.. nanti baru tau..

Alina... berkata...

a'ah lah umie.. saya jarang godeh2 komputer ni..

Mamamanja berkata...

salam kenal kak :)
kunjungan balas.... mekacih.

wahhhh... banyaknya mainan ewan. kalo anak MM sepahkan mainan dia camtu dah lama kena bebel hahahaha rimas!

Alina... berkata...

sama2..
a'a lah. sebenarnya mmg rimas bebenau..tapi sabar aje lah..

anak2 ni kalau bagi mainan memang leka...