Jom Klik...

Khamis, 2 April 2009

TABONG KFC....

Aku masih belum dapat enter data... jadi masa aku sepenuhnya bersama anak2... baring2 tengok Tv...sesekali bila anak tido aku baca majalah... ni lah masa aku berehat n baca majalah sementara menunggu email dari company yang aku enter data tuu....
Semalam cik Abang pulang lewat sedikit, biasalah keje mcm dia tu kekadang ada booth ada ceramah kat mana2 hotel..
Sampai di rumah biasalah aku dan anak2 menyambutnya di depan pintu untuk bersalam...
Lepas aku dan Anak2 bersalam dgn cik Abang.. cik Abang mengeluarkan Tabung KFC yang di beli di KFC Berjaya Time Square masa cik Abang jaga booth di sana...
Pada Mulanya cik Abang mengeluarkan satu tabung jer untuk Ewan.. dia nak tengok adiknya mengamuk tak bila tgk abangnya dapat tabung...sangkaan cik abang mmg tepat...
Adiknya mengamuk bila Abangnya memegang tabung itu dan ingin merampas tabung itu pada abangnya.....
Dengan cepat cik Abang mengeluarkan satu lagi dan terus bagi pada adiknya....cik Abang kata...memang dia sengaja beli dua... cik Abang dah tau memang berebut kalau beli satu..
ni tabungnya.. sorang satu...

ni dua beradik dah start menabung tu...
Anak aku Edraqee ni kena perhatikan sikit kalau dia dengan tabung ni...Edraqee tak boleh tengok objek berbentuk bulat.. dia mesti ingat semua benda bulat tu Seperti bola.. dia mesti hempaskan..kalau tabung ni plastik takpe..ini mcm batu marmar....hehhehe..
Sudah puas mereka menabung2 duit...sampai duit syiling aku dalam pes pun abis di ambilnya...cik Abang bersuara untuk masuk tido...aku pun bersiap2 mengemas dan menyimpan tabung di tempat yang selamat...
Bila di bilik masih bermain lagi... dah tutup lampu pun masih berlari2 lagi...cik Abang dah naik angin.. cik Abang suruh baring jer kalau taknak tido lagi...
Takut kena hanger....Apalagi baring lah dua beradik tuu..

Edraqee bersihkan hidungnya sebelum tido... hahahaha..
Bila cik Abang masuk dalam toilet... dua beradik bangun lagi berlari2.. ketawa2...adoiiii pening kepala aku...langsung tak takut dgn aku..aku dah ngantuk ni...
Snap jer lah gambar anak ku berdua ni yang semakin malam semakin aktif...


Capture ganbar dalam gelap.. hanya sinaran lampu tido jer tu..melambai tangan memberitahu kejap lagi baru tido..

Cik Abang pun keluar dari toilet..berlari2 dua beradik ke katil sambil buat2 tido..


Ewan tido dalam iman tu.. tu yang tersenyum tuu.. Edraqee masih bersihkan hidungnya..

Please leave your comment after reading! wanna get to know u better.

9 ulasan:

shida berkata...

oklah tuu.

aNIe berkata...

Ina...bebudak ni kalau dia aktif lagik bagus...kalau dia buatkan senyap..termenung...kita pulak yang jadi susah hati...

Eh!! Cantik tabung tu ye.berkenan pulak...

Alina... berkata...

yelah kak ni.. doktor pun kata..budak yg aktif ni bgus..sbb bila bebudak aktif dia membina satu skill..

kak ni tabung tu ada 3 muzik tau..
mesti beli.. hehehe...

cikceriacorner berkata...

salam
kak alina..slmat berkenalan..hehehe..
akak..comelnya anak2 akak..akak,bdk kalo aktif bagus tau..heheh..akak,sy sebenonya berkenan sgt kat tabung tu..aritu g kfc kat giant bkt jalil da abis..heheh..nak cri lg la kat mane2..ada muzik plak tu...heheh..anak2 kalo menabung dr kecik lg baguskan..sikit2 lama2 jdi bukit..hehehh

Alina... berkata...

Hai Ez..time aceh ckp anak2 akak comel tapi aktif n karenah bkn main...penat kekadang..
a'a lah ez 2 tmpat akak cari KFC tabung habis...
cik abg akak keje kat berjaya time square tu ari..try2 lah KFC kat ctu..ada pulak..
Ez gi lah beli satu..cantikk..muzik bes..RM8 jer..

ina hazrif berkata...

ha k.ina agak2 bp ribu bole kumpul wit tu??? boleh tampung sampi masuk "u" x nanti. Mcm tabung prubsn takaful tu kehekhekhe.

Alina... berkata...

Ina... akak bagi diaorg banyak duit satu sen ajer..

kalau akak bagi duit betul2 mau tak cukup...

duit diaorg msuk universiti akak simpan kat bank ajer..hehehehe

shida berkata...

anak kau anak aku gak..esok kita jumpa..rindu..muahhhhhh

Alina... berkata...

shida... anak ko pun anak aku jugak..
a'a sok kita jumpa..
muahhhhh