Jom Klik...

Sabtu, 4 April 2009

SELAMAT HARI ULANGTAHUN SHIDA...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU !
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
HAPPY BIRTHDAY TO shida !
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU !!!!
Entry ni aku khas untuk sahabat ku shida yang menyambut hari ulangtahunnya hari ini....
Shida adalah sahabatku yang ku kenal sejak sekolah menengah lagi...kami sama2 berkawan dan belajar serta mengetauhi masalah masing2 sehingga ke hari ini... dia adalah seorang wanita yang tabah...kuat berusaha jika sesuatu yang diingini...mengenalinya sebagai seorang sahabat membuat aku sering senang bersamanya..

Ucapan untuk sahabatku Shida...

Selamat Hari Ulangtahunmu yang Ke 33!
Semoga kau di murahkan rezeki dan di panjangkan usia..
Semoga kau tabah menghadapi segala suka dan duka..
Semoga kau sentiasa di hujanni kebahagian yang sentiasa kau nantikan di hadapan..
Semoga segala cita-cita yang kau selalu impikan tercapai Insya-Allah...
DAN
Semoga persabatan yang kita bina berkekalan....

Please leave your comment after reading! Wanna get to know u better...

9 ulasan:

cikceriacorner berkata...

eppy besday kak shida..hehehe..moga pjg umur n murah rejeki n eppy always..
kak alina..mga persahabatan ni kekal selamanye..amin..eppy always..

shida berkata...

tq ina..kau sahabat aku yg terbaik...berlinang air mata aku ucapan kau tu...nekad aku satu je,,pandang ke hadapan, aku sdg menuju satu arah dan sdg berusaha,,doakan la sedikit kebahagian untuk aku,aku masih lagi perjuangkan hidup aku bersama putera dan peteri aku..InsyaAllah...

Alina... berkata...

Ez..terima kasih bebanyak atas ucapan ez jugak buat kak shida kwn akak..
semoga Ez pun sentiasa eppy always...

Alina... berkata...

shida..aku sentiasa doa buat ko..semoga ko dapat jalani ujian Allah dgn sabar dan Tabah..

Diarihatiku1976 berkata...

semoga persahabatan yg terjalin akan kekal abadi

Masy berkata...

happy bday utk kawan akak tu :) mekasih yee sudi dtg blog sy~ ;)

Alina... berkata...

My blog.. thanks..

Masy..terima kasih untuk ucapan kwn akak tuu dan terima kasih juga kerana komen blog akak ni..

aNIe berkata...

Ina...happy birthday tu shida....semoga segala apa yang didoakan oleh ina pada shida akan termakbul...ameen

Alina... berkata...

amin amin amin..terima kasih kak ni beri ucapan tuu..