Jom Klik...

Rabu, 23 Mac 2011

Ke Lost World Of Tambun Kali Ke 2


Salam kepada semua pembaca blogku...

Holiday ku di musim cuti sekolah semester pertama.....

Cerita kali ini aku ke LOst WorLD Of TamBUn untuk kali kedua....ini kerana atas permintaan anak2 kerana pada kali pertama mereka pergi rasa tak berapa puas sebab keadaan cuaca terlalu panas ketika itu...jadi mandi hanya berapa jam sahaja...

Lost world Of TamBun terletak di Perak daerah Ipoh...kenapa aku dan family suka kesana kerana water park disana sungguh berbeza dari water park2 yang telah aku pergi......

Keistimewaan water park di sana yang seronoknya mempunyai 2 lokasi air yang berbeza....lokasi air sejuk dan lokasi air panas.....

Kami sampai ke lost world Of TamBun kira2 pukul 2 ptg sesuai dengan cuaca yang tidak berapa panas.....

..........jom layan foto pic yang sempat di rakamkan.....




Booking Tiket....dewasa rm38.....kanak2....rm32.....Effy FOC....


Berposing sebelum menukar baju mandi....Effy pakai spek takmo bukak....

Mula2 menjejakkan kaki di kolam air.....

Sekitar tempat kolam air untuk kanak2...


Effy berada di kolam dewasa....Effy sedang syok di buai ombak....

Kesejukkan....cik Abang seksi.....pic di ambil ketika aku belum ready...

Aku di lokasi air panas....suhu setinggi 45 darjah celcius huhu! (macam sauna)



Suasana yang nyaman...lokasi yang cukup cantik untuk penglihatan....

Kawasan water park yang cantik di tepi gunung ganang....

Setelah 5 jam berendam di kolam air.....aku dah penat....jam pun sudah menghampiri pukul 7 malam.....aku mengajak cik Abang dan anak2 pulang kerana kesian melihat Effy yang masih kecil kerana hari pun sudah hampir senja....

Tepat pukul 7 kami bersiap2 untuk pulang ke Shah Alam....sepanjang perjalanan kesemua anak2 tidur keletihan.....

Alhamdulilah kami selamat sampai rumah pada pukul 11 malam......dan anak2 pun sambung tido sehingga pagi.....

Habis ceritaku......

2 ulasan:

aNIe berkata...

Ina...bebudak ni kalau dpt berendam... berjam jam pun tak kesah... suka sgt...

Alina... berkata...

kak ni..betullah...sbb tu gi kul 2ptg...kalo gi pg....kompem kak ni ptg jugak balik....hheheh