Jom Klik...

Selasa, 30 November 2010

Ke KL BIRD PARK cuci mata...


Salam pada yang singgah ke blog aku....

Minggu lepas aku balik melaka menjenguk rumah mak dan ayah....walau hanya sedetik cuma tapi cukup gembira.....semasa aku ingin pulang ke Shah Alam aku membawa seorang anak buah dari melaka untuk berkawan dengan anak anak aku....

Minggu ini aku mengambil kesempatan untuk berjalan jalan di KL dan mengunjungi satu taman burung yang berhampiran dengan masjid negara....sungguh seronok mengunjungi taman itu......berbagai2 bangsa dari negara2 luar juga ada mengunjunginya.....

Jom layan gambar2 yang sempat aku ambil...

bergambar dulu sebelum menjelajah taman burung.....

Cik Abg dan Ewan sedang bermain2 dgn burung yang jinak

Sukanya Edraqee burung duduk atas tapak tangannya...

Wah2 cik Abg di hurungi burung2 betina heheheh

Tgklah....burung tu tertenggek atas kepala aku....

ni anak buah aku dari melaka....seorang yang sayang pada binatang...

Selepas bermain main dengan burung dan memberinya makan....aku, cik Abang dan anak2 ke kolam ikan untuk memberi ikan pulak makan.....

Ikan ikan semua tengah lapar....

Kawasan BIRD PARK sgt luas.....penat kaki berjalan....walaupun penat anak2 tetap gembira kerana burung2 sentiasa ada mengekori perjalanan kami dalam taman itu....

cantik burung ni seperti ayam

Burung merak yang cantik

Lebih kurang lima jam kami sekeluarga berada dalam taman itu..... anak2 serta Cik Abg sungguh gembira dan berpuas hati....

bergambar lagi sebelum keluar dari taman...

Itulah jalan jalan ujung minggu aku untuk entry kali ini.....
Seronok dan memuaskan serta melapangkan minda.....luas pandangan byk pengalaman....

please leave your comment after reading...wanna get to know you better....

3 ulasan:

shafie gemilangtimur berkata...

assalamulaikum..wah hebatnya adik a.ngah ni..siap ada blog pulak dahh..apa2 pun semoga u all happy sokmo..

Alina... berkata...

abg ngah,,,thank u for yor support....n thanks coz sudi singgah ke blog sy....

Alina... berkata...

abg ngah lupa...sambut salam tadi tu....huhu...tapi dah sambut dlm hati...